Opinie uczestników o szkoleniach
Każdy z uczestników szkoleń wypełnia po ich zakończeniu, anonimową ankietę. Zawiera ona m.in. pytanie: "Jak oceniasz umiejętności i sposób prowadzenia zajęć przez prowadzącego?" Skala odpowiedzi na to pytanie ma rozpiętość od 0 - NIEUDOLNOŚĆ do 10 - WYSOKI PROFESJONALIZM. Pod pytaniem można opisać również własne uwagi.
Poniższe notatki zostały sporządzone w następujący sposób: z archiwum ankiet wypełnianych przez uczestników szkoleń wypisano pierwszych dwadzieścia pisemnych uwag uczestników. Nie zmieniano nawet ich formy gramatycznej. Oczywiście w razie potrzeby ankiety są do wglądu.
- Wspaniały kontakt z grupą, umiejętność dotarcia z informacją do każdego uczestnika.
(Negocjacje handlowe) - Super profesjonalizm, ogromna wiedza i wykształcenie.
(Negocjacje handlowe) - Maksymalne 10 pkt mówią same za siebie.
(Negocjacje handlowe) - Podobało mi się przyjazne nastawienie do wszystkich uczestników i prawdziwe zaangażowanie w przekazywanie wiedzy.
(Negocjacje handlowe) - Miałem do czynienia z 12 trenerami, ale sposób przekazu w Twoim wykonaniu jest zdecydowanie najlepszy.
(Negocjacje handlowe) - Odniosłam wrażenie, że trudno było Ci nawiązać kontakt współpracę z grupą i przez to Twoje zaangażowanie w prowadzenie zajęć nie było tak duże jak to bywało na poprzednich Twoich szkoleniach.
(Negocjacje handlowe) - Chętnie wziąłbym udział w innych szkoleniach, które prowadzisz.
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Jestem pod wrażeniem tego co można osiągnąć jak przypominam sobie szkolenia z moim trenerem.
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Bardzo interesujący sposób prowadzenia zajęć no i to zaangażowanie
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Nie spotkałem jeszcze osoby prowadzącej warsztat w taki sposób 10!
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Nigdy dotychczas nie miałam kontaktu z osobą o takiej wiedzy i profesjonaliźmie. Bardzo mi to imponuje.
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Prowadzenie było perfekcyjne i trafiające do przekonania.
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Zadziwiająca umiejętność wczuwania się w zachowanie grupy i bezbolesny sposób przekazywania wiedzy.
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Wysoki profesjonalizm, osoba budząca b. dużą wiarygodność, autorytet, wysoki stopień kultury względem uczestników szkolenia, szacunek do nich plus poczucie humoru sprawiające obniżenie stresu wśród uczestników.
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Mam przeświadczenie, że wiele mogę w sobie zmienić na lepsze. Do tej pory nie wierzyłam, że tak wiele zależy od podejścia do samego siebie i ludzi. To nastawienie zmienił trening.
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Czasami za wolne tempo.
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Osoba prowadząca wykazała się niesamowicie dużym profesjonalizmem. Jesteś naprawdę niezwykłą osobą.
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Nie spotkałam się do tej pory z takim profesjonalizmem...
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Wprowadził bardzo miłą atmosferę. Dobry jest !!
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Bez komentarza. Zazdroszczę umijętności prowadzącemu.
(Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne) - Wiesiek to profesjonalista.
(Techniki Sprzedaży) - Bez komentarza. Jestem pod wrażeniem.
(Asertywność) - Jestem pod wrażeniem łatwości z jaką prowadzący radzi sobie z trudnymi pytaniami.
(Jak być liderem) - Super atmosfera w której pracuje się chętnie i bez oporu.
(Negocjacje handlowe)Oprócz wielkiej wiedzy doskonały sposób przekazu i kontakt ze słuchaczem.
(Negocjacje handlowe) - Prowadzący Ok.
(Negocjacje handlowe) - Duża (olbrzymia) wiedza z wielu dziedzin.
(Asertywność) - Ma niekonwencjonalne podejście do przekazywania wiedzy.
(Asertywność) - Jest empatyczny i dzieli się wiedzą oraz doświadczeniem.
(Techniki Sprzedaży) - Od samego początku bardzo dobry kontakt z grupą. Barwny i interesujący sposób przekazywania informacji.
(Techniki Sprzedaży) - Jestem bardzo zadowolony.
(Techniki Sprzedaży) - Jasny, obrazowy, dokładny. Super.
(Asertywność)Taktowny, wrażliwy, bardzo dobry kontakt z grupą.
(Jak być liderem) - Profesjonalista.
(Negocjacje handlowe) - Potrafi z łatwością rozszerzyć omawiane kwestie o tematy związane ze szkoleniem bezpośrednio.
(Negocjacje handlowe) - Czasami wpada w ton "sakramentalny". Ale jest Ok.
(Techniki Sprzedaży) - Prowadzący zachęcał do pracy, korygował nasze błędy.
(Negocjacje handlowe) - Perfekcyjnie prowadzi zajęcia.
(Negocjacje handlowe) - Wzorowo przygotowany do zajęć.
(Techniki Sprzedaży)