SZKOLENIA BIZNESOWE

Rozwijaj się - nowe nie zaczeka. Szkolenia są odpowiedzią. Szkolenia są bronią. Nie zapominaj również o Twoich pracownikach bo oni zapomną o Tobie...i firmie. Mogą zapomnieć na tysiąc sposobów i dalej brać pensję. Szkolenia są szansą. No rusz się wreszcie !!! Zwolnij idiotów i daj szkolenia głodnym sukcesu.

Kursy i szkolenia inspirują

Perfect Training

Zbiór zawiera opisy 72 zaawansowanych gier szkoleniowych. Opisy te składają się z reguł gier, szczegółowych informacji na temat ich przeprowadzania, uwag dotyczących sposobów ich zastosowania w działaniach szkoleniowych...

Zamieszczone w zbiorze ćwiczenia umożliwiają przeprowadzenie rozłożonego na trzy dni, kompleksowego szkolenia z zakresu negocjacji. Mogą służyć jako podstawa do stworzenia przez trenera własnego programu szkolenia...

Szkolenia nie jedno mają imię. Oto pierwsza publikacja, która w wyczerpujący sposób omawia tematykę szeroko rozumianego e-learningu. Porusza zagadnienia organizacyjne jak i technologiczne tego typu szkoleń...

Szkolenia wymagają dobrej współpracy między uczącym a uczestnikami zajęć. Aby ją osiągnąć, trzeba przede wszystkim mieć świadomość tego, czym są szkolenia, i umieć je odnieść do koncepcji szeroko rozumianej...

Prowadzącego szkolenia oceniają kwestionariusze, arkusze ocen i listy kontrolne. Przydadzą się one wszystkim osobom zajmującym się szkoleniami i badającym ich wpływ na efektywność pracy personelu firmy...

Szkolenia...to praktyczny poradnik pokazujący, jak samemu się uczyć i jak szkolić innych. Jego wielką zaletą jest skupienie się nie tylko na zewnętrznych umiejętnościach i praktykach, ale również na "grze" wewnętrznej...

Opierając się na własnych doświadczeniach zdobytych w amerykańskich grupach teatru improwizacji, autorka odkrywa przydatność stosowanych przez nie technik dla celów szkoleniowych różnego typu organizacji...

Skuteczni i mający odpowiednią motywację ludzie są sercem efektywnie działających organizacji, a prowadzone na wysokim poziomie szkolenie jest nieodzowne dla wszystkich pracowników. Techniki szkoleniowe kładące nacisk...

Zestaw zawiera szczegółowe informacje na temat nowoczesnych modeli oceny efektywności szkoleń, w tym również wielopoziomowego modelu Kirkpatricka. Przedstawione metody i techniki mogą być stosowane do badania szkoleń przeprowadzanych w formie zarówno tradycyjnej, jak i e-learningu.

Zbiór zawiera opisy 77 zaawansowanych gier szkoleniowych wspomagających aktywne uczenie się oraz stymulujących zmianę zachowań i postaw.

W odpowiedzi na sugestie naszych Klientów,przygotowaliśmy do publikacji Gry szkoleniowe. Materiały dla trenerów, zestaw 1 płytę CD, która będzie dołączana do wydanej pozycji.

Opinie uczestników o szkoleniach

Każdy z uczestników szkoleń wypełnia po ich zakończeniu, anonimową ankietę. Zawiera ona m.in. pytanie: "Jak oceniasz umiejętności i sposób prowadzenia zajęć przez prowadzącego?" Skala odpowiedzi na to pytanie ma rozpiętość od 0 - NIEUDOLNOŚĆ do 10 - WYSOKI PROFESJONALIZM. Pod pytaniem można opisać również własne uwagi.

Poniższe notatki zostały sporządzone w następujący sposób: z archiwum ankiet wypełnianych przez uczestników szkoleń wypisano pierwszych dwadzieścia pisemnych uwag uczestników. Nie zmieniano nawet ich formy gramatycznej. Oczywiście w razie potrzeby ankiety są do wglądu.

 

  • Wspaniały kontakt z grupą, umiejętność dotarcia z informacją do każdego uczestnika.
    (Negocjacje handlowe)
  • Super profesjonalizm, ogromna wiedza i wykształcenie.
    (Negocjacje handlowe)
  • Maksymalne 10 pkt mówią same za siebie.
    (Negocjacje handlowe)
  • Podobało mi się przyjazne nastawienie do wszystkich uczestników i prawdziwe zaangażowanie w przekazywanie wiedzy.
    (Negocjacje handlowe)
  • Miałem do czynienia z 12 trenerami, ale sposób przekazu w Twoim wykonaniu jest zdecydowanie najlepszy.
    (Negocjacje handlowe)
  • Odniosłam wrażenie, że trudno było Ci nawiązać kontakt współpracę z grupą i przez to Twoje zaangażowanie w prowadzenie zajęć nie było tak duże jak to bywało na poprzednich Twoich szkoleniach.
    (Negocjacje handlowe)
  • Chętnie wziąłbym udział w innych szkoleniach, które prowadzisz.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Jestem pod wrażeniem tego co można osiągnąć jak przypominam sobie szkolenia z moim trenerem.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Bardzo interesujący sposób prowadzenia zajęć no i to zaangażowanie
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Nie spotkałem jeszcze osoby prowadzącej warsztat w taki sposób 10!
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Nigdy dotychczas nie miałam kontaktu z osobą o takiej wiedzy i profesjonaliźmie. Bardzo mi to imponuje.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Prowadzenie było perfekcyjne i trafiające do przekonania.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Zadziwiająca umiejętność wczuwania się w zachowanie grupy i bezbolesny sposób przekazywania wiedzy.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Wysoki profesjonalizm, osoba budząca b. dużą wiarygodność, autorytet, wysoki stopień kultury względem uczestników szkolenia, szacunek do nich plus poczucie humoru sprawiające obniżenie stresu wśród uczestników.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Mam przeświadczenie, że wiele mogę w sobie zmienić na lepsze. Do tej pory nie wierzyłam, że tak wiele zależy od podejścia do samego siebie i ludzi. To nastawienie zmienił trening.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Czasami za wolne tempo.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Osoba prowadząca wykazała się niesamowicie dużym profesjonalizmem. Jesteś naprawdę niezwykłą osobą.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Nie spotkałam się do tej pory z takim profesjonalizmem...
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Wprowadził bardzo miłą atmosferę. Dobry jest !!
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Bez komentarza. Zazdroszczę umijętności prowadzącemu.
    (Techniki Sprzedaży i Prezentacje Publiczne)
  • Wiesiek to profesjonalista.
    (Techniki Sprzedaży)
  • Bez komentarza. Jestem pod wrażeniem.
    (Asertywność)
  • Jestem pod wrażeniem łatwości z jaką prowadzący radzi sobie z trudnymi pytaniami.
    (Jak być liderem)
  • Super atmosfera w której pracuje się chętnie i bez oporu.
    (Negocjacje handlowe)Oprócz wielkiej wiedzy doskonały sposób przekazu i kontakt ze słuchaczem.
    (Negocjacje handlowe)
  • Prowadzący Ok.
    (Negocjacje handlowe)
  • Duża (olbrzymia) wiedza z wielu dziedzin.
    (Asertywność)
  • Ma niekonwencjonalne podejście do przekazywania wiedzy.
    (Asertywność)
  • Jest empatyczny i dzieli się wiedzą oraz doświadczeniem.
    (Techniki Sprzedaży)
  • Od samego początku bardzo dobry kontakt z grupą. Barwny i interesujący sposób przekazywania informacji.
    (Techniki Sprzedaży)
  • Jestem bardzo zadowolony.
    (Techniki Sprzedaży)
  • Jasny, obrazowy, dokładny. Super.
    (Asertywność)Taktowny, wrażliwy, bardzo dobry kontakt z grupą.
    (Jak być liderem)
  • Profesjonalista.
    (Negocjacje handlowe)
  • Potrafi z łatwością rozszerzyć omawiane kwestie o tematy związane ze szkoleniem bezpośrednio.
    (Negocjacje handlowe)
  • Czasami wpada w ton "sakramentalny". Ale jest Ok.
    (Techniki Sprzedaży)
  • Prowadzący zachęcał do pracy, korygował nasze błędy.
    (Negocjacje handlowe)
  • Perfekcyjnie prowadzi zajęcia.
    (Negocjacje handlowe)
  • Wzorowo przygotowany do zajęć.
    (Techniki Sprzedaży)

 

SZKOLENIA BIZNESOWE