TECHNIKI SPRZEDAŻY

Sukcesu w sprzedaży nie zapewniąją jakieś magiczne techniki sprzedaży. Lecz zrozumienie klienta i procesu sprzedaży. Psychologia sprzedaży to pierwsze co musisz zrozumieć. Jeśli ominiesz tą lekcję najlepsze techniki sprzedaży w twoich rękach będą jak kuglarskie sztuczki. Zawiodą i Ciebie i klientów.

Psychologia i techniki sprzedaży czyli jak sprzedawać i to przetrwać

Perfect Training

Techniki sprzedaży odpowiadają na pytanie, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, podczas gdy inni ledwo utrzymują się na rynku? Dlaczego gdy jednym udaje się poczuć smak zwycięstwa, inni muszą przełknąć gorzką pigułkę porażki?

Techniki sprzedaży osobistej związane są z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na...

W książce wielki znawca sztuki sprzedaży przedstawia skuteczne metody uzyskiwania pozytywnej reakcji klienta. Każdą z podanych zasad ilustruje interesującą historią, która w prosty i jasny sposób obrazuje techniki sprzedaży, których naucza...

Psychologia i techniki profesjonalnej sprzedaży - program szkolenia.

 

Trzy filary skutecznej sprzedaży: koncentracja, empatia i ambicja.

  • Diagnoza umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej poprzez uczestnictwo w "scenkach".
  • Tworzenie listy zastrzeżeń i odpowiedzi na nie.
  • Budowanie zaufania w rozmowie handlowej - diagnoza umiejętności przy pomocy kwestionariusza "Style zachowań", oraz ćwiczenie ujawniające postawy rywalizacyjne.
  • Ujawnianie niszczącego zaufanie i wiarygodność stylu wypowiedzi - kwestionariusz i ćwiczenia.

Przedstawienie i omówienie procesu sprzedaży.

  • Pozyskiwanie uwagi i wzbudzanie zainteresowania - 4 elementy "zdania otwierającego".
  • Prowadzenie wywiadu: pięciostopniowa procedura odkrywania i wzmacniania motywacji do zakupu, jak rozpoznać i radzić sobie z kłamstwem, typy klientów (metaprogramy).
  • Przeprowadzanie prezentacji: przedstawienie zasad zwiększających szanse na zakup.
  • Odróżnianie obiekcji od oporu. Omijanie oporu i wyjaśnianie obiekcji.
  • Techniki finalizacji i sposoby uzyskiwania zobowiązań ilościowych.

Metody szkoleniowe

  • Wykłady.
  • Dyskusje.
  • Kwestionariusze.
  • Ćwiczenia ze wzrastającym stopniem trudności i komplikacji.
  • Indywidualne Programy Rozwoju Zawodowego.
  • Check lists.
  • Role Play z nagrywaniem na wideo i omawianiem.

TECHNIKI SPRZEDAŻY