ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE

Zastrzeżenia i obiekcje to nie odmowa. Zastrzeżenie czy obiekcje to okazje by pomóc klientowi uzupełnić wiedzę i podjąć decyzję. Czasem zastrzeżenia i obiekcje mogą być prośbą o pomoc w skonstruowaniu dobrej wymówki dla zakupu. Opcji jest wiele więc nie poddawaj się.

Techniki sprzedaży: pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń.

Perfect Training

Techniki sprzedaży odpowiadają na pytanie, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, podczas gdy inni ledwo utrzymują się na rynku? Dlaczego gdy jednym udaje się poczuć smak zwycięstwa, inni muszą przełknąć gorzką pigułkę porażki?

Techniki sprzedaży osobistej związane są z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na...

Blue book - odpowiadanie na zastrzeżenia i obiekcje - program szkolenia.

 

Wstęp - psychologiczne mechanizmy wpływu.

  • Pięciostopniowa procedura rozbrajania oporu.
  • Ośmiostopniowa procedura rozwiązywania obiekcji.
  • Mechanizmy podejmowanie decyzji o zakupie.
  • Różnice indywidualne pomiędzy klientami.
  • 23 mechanizmy wpływu - jak je stosować przy tworzeniu listy odpowiedzi.

Tworzenie listy i symulacje rozmów.

  • Lista lęków.
  • Tworzenie listy odpowiedzi.
  • Testowanie odpowiedzi z list i wybór najlepszych.
  • Symulacje rozmów z różnymi typami trudnych klientów.

Metody szkoleniowe.

  • Wykłady.
  • Dyskusje.
  • Check lists.
  • Ćwiczenia ze wzrastającym stopniem trudności i komplikacji.
  • Role Play z nagrywaniem na wideo i omawianiem.

ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE