Szkolenia na skróty


Wybór szkolenia to czasami niełatwa sprawa. Aby upewnić się w decyzji nie wystarczy przeczytać ofertę. Ważne są szczegóły. Mógłbyś chcieć porozmawiać. Zadać pytania, sprawdzić czy będzie Ci przydatne, przedstawić swoją sytuację, wysłuchać odpowiedzi. Poznać osobę, która ma nam być pomocna. Może zmienić formę ze szkolenia grupowego na indywidualne. Pytania, pomysły, pytania...

Znajdź odpowiedzi i 

[Zadzwoń teraz]

Jeśli nie możesz się dodzwonić oznacza to, że prawdopodobnie pracuję. Na pewno oddzwonię.

[Wyślij wiadomość]

  • Od 29 lat pomagamy naszym klientom realizować ich cele

    Osiągamy to poprzez odpowiednio dobrane: szkolenia, coaching, doradztwo w zakresie "miękkiego" HR i edukację psychologiczną. Te działania to domena naszej ponad 29 letniej działalności. Naszą ofertę kierujemy głównie do sektora biznesowego.
Zaproszenie

Szkolenia inspirują, szkolenia motywują, szkolenia ułatwiają

Wszyscy wiemy, że niemożliwe jest osiągnięcie  biznesowego sukcesu bez utrzymywania lub zwiększania jakości wykonywanej pracy i jakości podejmowanych decyzji. Te zaś jakości wynikają wprost z wiedzy, umiejętności, doświadczenia oraz osobowości  i nawyków liderów i pracowników.  

Dodajmy, że chodzi o wiedzę  i kompetencje dwojakiego rodzaju. Z jednej strony  praktyczne "twarde" bez, których niemożliwe stałoby się wykonywanie codziennych obowiązków. Ich opanowanie jest względnie proste. Z drugiej strony tym, co decyduje o osiągnięciu tak sukcesu zespołowego jak i osobistego są "miękkie" kompetencje psychologiczne i społeczne.  

Jednak ich "miekkość" jest tylko pozorna.  Z wielu badań wynika, że są one kluczowe dla efektywnego działania organizacji. Dostarczają nam one wciąż nowych dowodów na to, co intuicja i praktyka podpowiadały nam od dawna - ich rozwijanie jest niezbędne.

Rozwój kompetencji psychologicznych jest jednak znacznie trudniejszy. Wiąże się z ryzykiem. Wymaga ostrożności. 

Przyjęcie przez zespół niewłaściwych chociaż psychologicznie "atrakcyjnych", np. czasami zbyt optymistycznych przekonań może  

drastycznie pogorszyć zamiast polepszyć sytuację w zespole. Wpływając na jego efektywność i morale.  

Dlatego tak ważne jest aby w obszarze rozwoju psychologicznego opierać się na faktach i racjonalnym myśleniu zamiast pseudonauce. Różnica pomiędzy tym czy  w naszych działaniach opieramy się na faktach czy raczej opieramy się faktom będzie mieć kolosalny wpływ na ich rezultaty. 

Wiedząc o tych wymaganiach i odpowiedzialności wobec naszych obecnych i przyszłych klientów Perfect Training od 29 lat ma w ofercie jedynie programy szkoleniowe związane z kompetencjami społecznymi i psychologicznymi.  

Jesteśmy skoncentrowani na tym właśnie aspekcie funkcjonowania biznesu i innych organizacji. Nie rozprasza nas inna tematyka. Działamy w ten sposób aby móc robić to, do czego sami zapraszamy... wciąż się uczyć i stawać się bieglejszymi w tym co robimy.

Stworzyliśmy i przetestowaliśmy w praktyce programy szkoleniowe przygotowane z myślą o  rozwoju osób pełniących wszystkie typy ról w firmie.

  Oczywiście programy te mogą być pomocne i innym organizacjom, które zazwyczaj


 
nie borykają się z tak wieloma wymaganiami jak organizacje typowo biznesowe. 

Wzięliśmy sobie do serca odpowiedzialność za to aby były one skuteczne. To, że nam się to udało wydaje się potwierdzać zazwyczaj wieloletnia współpraca z naszymi klientami.

Jeśli więc szukacie Państwo odpowiedniego partnera w obszarze psychoedukacji, być może potrafimy być dla Was właśnie takim partnerem.

Zapraszam do  kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą.
Wiesław Borczon

Zakresy tematyczne naszych szkoleń i coachingu

ASERTYWNOŚĆ I ASERTYWNE ZACHOWANIA

Asertywność jest szkoleniem dla wszystkich, którzy są gotowi działać z siłą ale bez przemocy i być "blisko siebie". Bycie asertywnym...

NEGOCJACJE HANDLOWE - TECHNIKI NEGOCJACJI.

Dobrze prowadzone negocjacje handlowe są jak udana randka : musisz stworzyć atmosferę zanim będziesz mógł przejść do konkretów...

PSYCHOLOGIA I TECHNIKI SPRZEDAŻY.

Oto techniki sprzedaży : skoncentrowana na kliencie , skoncentrowana na produkcie, skoncentrowana na sprzedającym . Szkolenie o tym...

ODPOWIADANIE NA ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE.

Masz 1-3 odpowiedzi do każdego z zastrzeżeń? No to masz elastyczność szyny tramwajowej. Potrzebujesz ich znacznie więcej...

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W ZESPOLE.

Po co nam, wspierające relacje i komunikacja w zespole ? Po to, byśmy przestali się bać, złościć, walczyć i... byśmy wreszcie mogli zająć się...

WYSTĄPIENIA I PREZENTACJE PUBLICZNE.

Prezentacje publiczne? To proste : spraw, by twoje słowa: były łagodniejsze od zapachu lawendy, ryły w pamięci ślad głębszy niż niespełnione tęsknoty i działały silniej niż magnum kaliber 44...

ZARZĄDZANIE CZASEM. ORGANIZACJA CZASU.

Większość ludzi nie ma ani czasu ani pieniędzy. Niektórzy mają pieniądze, ale nie mają czasu. Niewielu ma: i czas, i pieniądze i... święty spokój. Szkolenia jest o tym jak zarządzać czasem by dołączyć do "niewielu"...

UMIEJĘTNOŚCI LIDERA. KIEROWANIE ZESPOŁEM.

Sukces osiągasz dzięki sobie ale czynisz go większym dzięki innym. Kierujesz zespołem? Pamiętaj! Jeśli nie zaangażujesz się w ich sprawy oni nie zaangażują się w twoje. Szkolenia o motywowaniu, coachingu...